Voor mij maakt de sfeer in een online bingokamer echt veel verschil. Natuurlijk speel ik om een leuke prijs te winnen, maar als iedereen stil is voelt het al snel alsof je alleen tegen een computer speelt. Ik merk dat ik juist langer blijf als mensen elkaar feliciteren, grapjes maken of gewoon wat kletsen tijdens de rondes. Hoe kijken jullie hiernaar? Zoeken jullie bewust een actieve bingo-community op, of maakt het je eigenlijk niets uit zolang de spellen en uitbetalingen goed geregeld zijn?
19 Views

Een paar maanden geleden dacht ik eerlijk gezegd dat de chatfunctie me totaal niet zou interesseren, maar uiteindelijk bleek dat juist een van de dingen te zijn waardoor ik vaker terugkwam. Niet omdat ik de hele tijd wil praten, maar omdat het gezelliger aanvoelt als er echte mensen aanwezig zijn. Soms geeft iemand een handige tip over een bepaald spel of wordt er gewoon gelachen om een bijna volle bingokaart. Dat maakt het minder afstandelijk. Ik kijk daarom tegenwoordig ook even hoe actief een community is voordat ik ergens blijf spelen. Zo kwam ik bijvoorbeeld op https://winnitnl.com/ terecht