top of page

THE DELANCEY Group

Public·1270 members

olena30092004olena30092004
olena30092004

Balancing screen time: Can apps help you use your phone less?

I’ve been noticing lately how easily I lose track of time on my phone. It started with just checking messages, but then I’d end up scrolling for an hour without even realizing it. Last week I tried putting my phone in another room while working, and it helped a bit, but it’s not always practical. I’m wondering if apps that track or limit screen time actually make a difference, or if they just add another layer of distraction. Has anyone here found a real way to balance things without going completely offline?

8 Views
Hsiu
Hsiu
May 02

Tijdens mijn zoektocht naar spellen die meer draaien om strategie en focus dan om puur geluk, kwam ik rockyspin tegen. Nieuwsgierig besloot ik het te proberen, en al snel werd duidelijk dat het hier vooral gaat om geduld en weloverwogen keuzes. Geen snelle trucs, geen makkelijke route, geen verborgen voordelen – alles hangt af van hoe je elke beslissing neemt rond de rockyspin bonus. Mijn eerste pogingen gingen eerlijk gezegd niet zo goed en ik verloor vrij snel alles, wat best als een wake-upcall binnenkwam. Het zette me aan het denken over hoe makkelijk je door haast of frustratie je hele aanpak kunt verpesten. Die ervaring heeft me echt geleerd om rustiger te blijven, beter op te letten en bewuster te handelen in plaats van impulsief te reageren.

Edited

Members

• Emily Thompson
    Emily Thompson
  • Taras Sito
    Taras Sito
  • taroja8293taroja8293
    taroja8293
  • Madonna Homes
    Madonna Homes
  • Kaivalyam Yoga
    Kaivalyam Yoga