Snelle uitbetalingen?
Is het iemand opgevallen dat uitbetalingen bij Dragobet op bepaalde momenten van de dag sneller worden verwerkt? Gisteren kreeg ik een uitbetaling supersnel, maar vandaag duurde een andere aanzienlijk langer. Ik probeer te achterhalen of er een patroon is of dat het gewoon toeval is.
16 Views

Uit mijn ervaring blijkt dat de verwerkingstijd vooral afhangt van de wachtrij en de betaalmethode, en niet zozeer van het tijdstip zelf. Ik heb al meerdere keren geld opgenomen via https://dragobet.org/ en dat gaat meestal soepel, hoewel er af en toe een kleine vertraging is. Het helpt om dezelfde betaalmethode te gebruiken als voor de storting, omdat de verificatie dan doorgaans sneller verloopt. Ik probeer ook te voorkomen dat ik meerdere kleine bedragen kort na elkaar opneem, omdat dat de boel kan vertragen. Een andere tip is om de spitsuren 's avonds te vermijden, wanneer iedereen lijkt uit te laten betalen. Over het algemeen zijn de uitbetalingen consistent, maar kleine afwijkingen komen wel voor. Als je account volledig geverifieerd is, worden de meeste aanvragen supersnel verwerkt.