Tyhmä kysymys Kenosta (ja niistä kolmesta arvonnasta)
Moi kaikille! Oon tässä miettinyt, että onko täällä porukkaa, jotka pelaa Kenoa aktiivisesti? Itse oon tähän asti pysynyt lähinnä perinteisessä Lotossa, mutta tää Keno on alkanut kiinnostaa, kun se tuntuu jotenkin nopeatempoisemmalta.
Mutta se mikä mua hämmentää, on ne kolme arvontaa päivässä (päivä, ilta ja se myöhäisilta). Onko niillä oikeasti jotain eroa, vai onko se vaan sama peli eri kellonaikaan? Ja miten te valitsette ne numerot? Niitä on kuitenkin 70, niin tuntuu vähän hakuammunnalta, jos alkaa vaan lätkimään jotain. Valitsetteko te yleensä vaan muutaman numeron vai yritätteko napata sen kymppitason? Olis kiva kuulla vähän kokemuksia, ettei tää mun kokeilu menis ihan hukkaan heti kättelyssä.
14 Views

No joo, Keno on kyl vähän sellanen peli et siihen joko koukuttuu tai sit sitä ei ymmärrä ollenkaan lol. Ite oon pelannut sitä jo jonkun aikaa, yleensä iltaisin kun muksut on nukkumassa. Ja joo, ne kolme arvontaa on periaatteessa ihan samoja, mut itellä on tullut tavaksi kytätä just tota ilta-arvontaa, se on jotenkin se ”pääjuttu”.
Mä en ite jaksa hirveesti mitään tilastoja laskea, mut välillä tulee kyl katsottua vähän et mitkä numerot on pyöriny viime aikoina. Tulee usein selattua tollasta resurssi nimistä sivua kun sieltä näkee ne tulokset tosi nopeesti ja on muutenkin selkeempi kuin moni muu saitti. Mut rehellisesti sanottuna, onhan se ihan tuurista kiinni. Itellä paras voitto on tullut kerran ihan täysin random numeroilla mitkä kone arpo mulle, et tiedä sit noista taktiikoista.
Kannattaa ehkä kokeilla ekaks ihan pienellä panoksella ja kattoo tuntuuko se omalta. Itse tykkään pitää sen tason siinä 5 tai 6 paikkeilla, ei tuu sit niin pahasti turpiin jos ei osu mitään. Onks kukaan muu muuten huomannu et tietyt numerot muka toistuis useammin vai kuvittelenko mä vaan?